غمبرک گرفتی یه گوشه کز کردی قرمز من
حق داری آخه اخرین نوشتم برمیگرده به یک سال پیش،قبلیشم به دوسال پیش..
شدی مثل یه قبر تنها تو دل یه قبرستون که سالی یه بار میام واست فاتحه میخونم و میرم..
اما غصه نخور زندگی همینه دیگه..
حال همه ی ما خوب است وایندفعه باور کن...
بای تا ....؟
رز سوخته...ما را در سایت رز سوخته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت: 23:06